close

I'm singin' in the rain,

我在雨中唱著歌

Just singin' in the rain,

我就是在雨中唱著歌

What a glorious feeling,

多麼美好的感覺啊

I'm happy again!

我再次感覺到幸福

I'm laughing at clouds

我在烏雲下歡笑著

So dark up above,

黑暗完全已消失

The sun's in my heart  

我內心充滿著陽光

and I'm ready for love!

我準備好墜入愛河

-

Let the stormy clouds chase

讓烏雲追上來吧!

Everyone from the place,

不管你在什麼地方

Come on with your rain,

跟上你的雲朵

I've got a smile on my face!

我的笑容已回歸

I'll walk down the lane

我會朝著小路前進

With a happy refrain,

搭配著歡樂的副歌

-

Just singin', singin' in the rain!

唱歌 唱歌 在這雨中

Why am I smiling and why do I sing?

為什麼我無法克制笑容 為什麼我在唱歌

Why does December seem sunny as Spring?

為什麼這12月感覺像是夏天或秋天

Why do I get up each morning to start

Happy and head-up with joy in my heart?

為什麼我每個早晨起床,內心都充滿著快樂與活力呢?

Why is each new task a trifle to do?

為什麼每個新事件,都變的很瑣碎

Because I am living a life full of you!

因為我用你來填滿我的生活日常

Hey, I'm singin' in the rain,

Hey,我在雨中唱歌

Just singin' in the rain,

就是在雨中唱歌

What a glorious feeling,

多麼美好的感覺啊

I'm happy again!

我再次感覺到幸福

I'm laughing at clouds

我在烏雲下歡笑著

So dark up above,

黑暗完全已消失

The sun's in my heart 

我內心充滿著陽光

and I'm ready for love!

我準備好墜入愛河

-

Let the stormy clouds chase

讓烏雲追上來吧!

Everyone from the place,

不管你在什麼地方

Come on with your rain,

跟上你的雲朵

I've got a smile on my face!

我的笑容已回歸

I'll walk down the lane

我會朝著小路前進

With a happy refrain,

搭配著歡樂的副歌

-

Just singin', singin' in the rain!

-

不知道大家有沒有發現

韓國女團『少女時代』的"PAPARAZZI"的MV開頭就是這首歌歐😍

在這裡也順便放那首歌的連結 大家可以順便聽聽歐

希望你們喜歡我的翻譯~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    「聽讀」。 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()